Η SeoFuture, ακολουθώντας τις εξελίξεις της αγοράς και αναγνωρίζοντας την ανάγκη σας για προβολή στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, αλλά και στο δίκτυο εμφάνισης προσεκτικά στοχευμένων ιστοσελίδων, σας παρέχει την υπηρεσία Google Ads.
Λαμβάνοντας υπόψιν μας τις κατατάξεις σας στις δημοφιλέστερες αναζητήσεις για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και μελετώντας και τις κατατάξεις των ανταγωνιστών σας, θα σας προτείνουμε, με βάση την πολύχρονη εμπειρία μας, την καμπάνια που θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες και τους στόχους σας. Αφού την εφαρμόσουμε, δημιουργώντας για εσάς τα κείμενα και τα εικαστικά, θα παρακολουθήσουμε προσεκτικά την υλοποίησή της ώστε να αποδώσει για εσάς το μέγιστο δυνατό.
Google Ads FAQs
Το Google Ads (πρώην AdWords) αποτελεί τη διαφημιστική πλατφόρμα της Google, στην οποία ο κάθε διαφημιζόμενος έχει τη δυνατότητα να προβάλει τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα του στοχευμένα σε χρήστες που τα αναζητούν μέσω της Google ή μέσω του δικτύου των συνεργατών της. Ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν ο χρήστης κάνει click επάνω στη διαφήμιση, γι αυτό αυτού του τύπου οι διαφημίσεις ονομάζονται και Pay-Per-Click / PPC Campaigns.
Το συνολικό κόστος της διαφήμισης χωρίζεται στο budget που θα δαπανήσει η πλατφόρμα, δηλαδή το fee που πληρώνετε στη Google και στο κόστος υλοποίησης και διαχείρισης των διαφημίσεων. Καθώς πρόκειται για μια διαφημιστική πλατφόρμα με υψηλές δυνατότητες εξατομίκευσης, το κόστος είναι ιδιαίτερα ευέλικτο και διαφοροποιείται ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης σας.
Το Google Ads είναι ένας γρήγορος τρόπος να φέρετε στοχευμένη επισκεψιμότητα/κίνηση στην ιστοσελίδα σας. Οι διαφημίσεις απαιτούν σχετικά μικρό χρόνο δημιουργίας και setting up, ενώ αποδίδουν πολύ πιο άμεσα από το SEO που είναι πιο μακροπρόθεσμη ενέργεια. Μια ακόμη διαφορά είναι ότι στο SEO δεν έχετε κάποιο επιπλέον έξοδο, εκτός από την εταιρεία που θα το αναλάβει ή από επένδυση προσωπικού χρόνου, ενώ στο Ads πληρώνετε τη Google για τα clicks του χρήστη που ενδιαφέρεται για το προϊόν/υπηρεσία σας.
Το Google Ads έχει 2 βασικούς τύπους διαφημίσεων: α. Τις διαφημίσεις αναζήτησης (search ads) στις οποίες, χρησιμοποιώντας στοχευμένες λέξεις-κλειδιά (keywords), εμφανιζόμαστε στα αποτελέσματα για μια σχετική αναζήτηση ενός χρήστη. β. Τις διαφημίσεις στο δίκτυο εμφάνισης (display ads) που αποτελεί ένα σύνολο ιστότοπων / συνεργατών της Google στους οποίους εμφανίζονται διαφημίσεις (πχ Gmail, YouTube, τρίτα websites ή εφαρμογές).
Το αν θα εμφανιστεί η διαφήμιση σας ή όχι, καθορίζεται από έναν τύπο “δημοπρασίας” στην οποία επιλέγονται διαφημίσεις με κριτήριο την ποιότητα αλλά και το διατιθέμενο budget.
Οι εταιρείες με το σήμα Google Partner και Google Premier Partner έχουν πιστοποιηθεί από τη Google ότι κατέχουν την τεχνογνωσία, την εμπειρία και τη συνεχή ενημέρωση που χρειάζεται, ώστε να εφαρμόζουν τις βέλτιστες πρακτικές στη διαχείριση της πλατφόρμας Google Ads, άρα και στην υλοποίηση πιο αποτελεσματικών διαφημίσεων.